FAQ's &zo

FAQ.

Heb je een vraag over onze producten, het bestellen, verzenden of retourneren? Bekijk hier de veelgestelde vragen. Kom je er toch niet helemaal uit of staat je vraag er niet tussen? Don't worry! Stuur een mail of neem contact op via WhatsApp. Er wordt z.s.m. op jouw bericht gereageerd!

 

Bestellen

Hoe bestel ik een product?
Dit is super simpel! Kies het product dat je graag wilt hebben, geef aan hoeveel je ervan wilt hebben, eventueel welke kleur en plaats deze in je winkelmandje door te klikken op 'plaats in winkelmand'. Vervolgens heb je de optie om direct af te rekenen of verder te winkelen. Wil je direct afrekenen? Volg dan de stappen tot op het scherm komt te staan dat de bestelling gelukt is.

Het product dat ik wil hebben is uitverkocht, komt dit product weer terug?
Wat jammer! Als een product uitverkocht is en weer verwacht wordt, staat dit erbij vermeld ('ik kom weer terug!'). Omdat wij ook afhankelijk zijn van leveranciers kunnen wij niet exact aangeven wanneer een product weer op voorraad is. Wil je meer weten over een specifiek product? Neem dan even contact met ons op via onze mail: info@de-tandenfee.nl of middels het contactformulier.

Hoe gebruik ik een kortingscode?
Natuurlijk heeft de tandenfee wel eens leuke actie's. Wanneer je een kortingscode hebt kun je deze in het winkelmandje invullen. Zodra je de code hebt ingevoerd klik je op 'gebruiken'. De korting wordt direct toegepast. Let op! Kortingscodes kunnen niet toegepast worden op cadeaubonnen of sale-items. 

Ik heb een 5 euro kortingscode ontvangen via een flyer op een beurs, wat zijn de voorwaarden? 
Wat leuk dat je de kortingscode hebt ontvangen! De enige voorwaarde die geldt is dat er minimaal voor 10 euro besteld wordt. De korting geldt niet op verzendkosten. 

Kan ik meerdere kortingscodes tegelijk gebruiken?
Nee, dit kan helaas niet.  

Ik ben vergeten mijn kortingscode in te vullen en ik heb al besteld en betaald, wat nu?
Geen probleem! Neem even contact op via info@de-tandenfee.nl of middels het contactformulier. Ik ga ervoor zorgen dat je de kortingscode of cadeaubon alsnog kunt gebruiken. 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen nadat ik betaald heb?
Dit kan. Heb je bijvoorbeeld een foutief adres opgegeven of is er iets anders aan de hand? Stuur dan even een mail naar info@de-tandenfee.nl of vul het contactformulier in! 

Betalen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Op de tandenfee kun je betalen met iDeal, klarna achteraf betalen, vooraf overmaken of met een cadeaubon van de tandenfee!

Moet ik mijn cadeaubon in één keer besteden?
Een cadeaubon kan alleen in één keer besteedt worden, de cadeaubon splitsen is dus helaas niet mogelijk.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland bedragen €3,95 voor brievenbuspakketjes en €5,95 voor grotere pakketten. Bestellingen vanaf €75,- worden gratis verzonden binnen Nederland!

 

Verzending

Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?
Indien een artikel op voorraad is, wordt het pakketje binnen 3-5 werkdagen geleverd. Mocht er vertraging zijn krijg je van mij bericht.
Kleding heeft een levertijd van maximaal 2 weken. Bij pre-order producten staat vermeld hoelang de levertijd bedraagt. 

Kan ik mijn bestelling volgen?
Absoluut! Alle soorten pakketjes krijgen een track&trace code. Je ontvangt deze per e-mail, zorg er dus voor dat je je juiste e-mailadres opgeeft!

Ik heb een pre-order product besteld en nog een ander product dat wel op voorraad is, wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Een pre-order product wordt altijd samen met het product dat op voorraad is geleverd. Wil je toch liever het product dat op voorraad is apart ontvangen? Bestel deze dan apart. Mocht je de bestelling al betaald hebben en toch besluiten om het voorradige product eerder te ontvangen? Stuur dan een e-mail en dan ga ik dit voor jou regelen!

 

Ruilen en retourneren

Hoe kan ik mijn item(s) retourneren?
Dit is uiteraard mogelijk! Retouren kan binnen 14 dagen na de orderdatum.

Vul het contactformulier in of stuur een e-mail naar info@de-tandenfee.nl. Hierin vermeld je de volgende gegevens:
- Ordernummer
- Je naam, adresgegevens en e-mailadres
- Reden van retourneren

De te retourneren items moeten onbeschadigd, ongedragen en in dezelfde staat als hoe je ze ontvangen hebt geretourneerd worden. Wanneer er beschadigingen zijn opgetreden kan ik de artikelen helaas niet terugnemen. Verpak de artikelen dus ook goed als je ze gaat terugsturen!

Je mag de artikelen opsturen naar:

De tandenfee - retouren
Walcherenstraat 44
6922DD Duiven

Let op: de retourkosten zijn voor eigen rekening! Tevens is 'de tandenfee' niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of vermissing tijdens het verzendproces. 

Kan ik mijn item(s) ruilen?
Dat kan zeker! Onbeschadigde, ongedragen item(s) mag je altijd ruilen binnen 14 dagen na de orderdatum. 
Vul het contactformulier in en geef aan welk artikel je wilt ruilen en wat je ervoor terug wilt. Ik leg het gewenste artikel voor jou apart totdat ik jouw retourzending hebben ontvangen. Zodra ik deze heb ontvangen stuur ik z.s.m. jouw nieuwe artikel terug. 

Let op: de retourkosten zijn voor eigen rekening! Tevens is 'de tandenfee' niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of vermissing tijdens het verzendproces. 

Hoelang duurt het voordat mijn retour is verwerkt?
 Ik streef ernaar jouw retour binnen 7 werkdagen te verwerken en de terugbetaling te voldoen. 

Ik heb mijn item beschadigd/incompleet/niet ontvangen, wat nu?
Oh nee, dat is vervelend. Stuur een e-mail naar info@de-tandenfee.nl, graag ontvang ik de volgende gegevens:
- Jouw ordernummer
- Jouw adresgegevens
- Omschrijving van het probleem
- Foto('s) van hoe je het pakketje ontvangen hebt en de beschadigde artikelen

Ik streef ernaar binnen 2 werkdagen de klacht op te pakken.  Wanneer een artikel beschadigd of incompleet is krijg je van mij uiteraard hetzelfde product nieuw toegestuurd.

Je ontvangt altijd een track&trace code per e-mail zodra jouw bestelling op de post is gedaan. Middels deze track&trace kun je jouw bestelling volgen tot aan de voordeur. Soms kan het wel eens voorkomen dat een pakketje langer in het sorteerproces zit of bezorgd is bij de buren. Wanneer je 5 werkdagen na ontvangst van de track&trace e-mail niets hebt ontvangen, neem dan eerst contact op met PostNL. Wellicht is je pakketje elders bezorgd. Kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact op met mij via de mail: info@de-tandenfee.nl.

Uitzonderingen op ruilen/retouren
- Oorbellen en sokken uit verpakking kunnen wegens hygiënische redenen niet geruild of geretourneerd worden.
- Gecustomised producten zoals: vest, trui of shirt met zelfgekozen tandkleur en/of tekst op de rug, sokken met eigen ontwerp, tas met eigen ontwerp
- Sale artikelen

Retourvoorwaarden
- De artikelen zijn ongedragen/ongebruikt.
- Alle kaartjes/tags zitten nog aan het product, in een goede staat.
- Het artikel is binnen 14 dagen na orderdatum bij ons binnen.
- Het artikel wordt in goede staat bij ons afgeleverd.
- De verzending is voldoende gefrankeerd.

Over 'De tandenfee'

Waar is 'De tandenfee' gevestigd?
Webshop 'De tandenfee' is gevestigd op:

Walcherenstraat 44
6922DD te Duiven

Vanuit hier worden de artikelen verstuurd en worden retouren ontvangen. 

KvK: 74131281
BTW: NL002291483B63

Hoe kan ik contact met 'de tandenfee' opnemen?
Dit kan middels ons contactformulier onder de tab 'contact'. Ook kun je mij mailen: info@de-tandenfee.nl of contact opnemen via WhatsApp op: +316 106 24 330 (vermeld s.v.p. je naam!)

Wanneer is de webshop 'De tandenfee' geopend?
De webshop is geopend op 1 maart 2019. 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Nieuwsbrief ontvangen? 🦷

maximaal 2 keer per maand een leuke nieuwsbrief vol met alle nieuwe producten en acties !
Ik meld mij aan! 🦷

Taalkeuze

English English Nederlands Nederlands
© 2019 - 2020 De tandenfee | sitemap | rss